sestdiena, 2009. gada 4. aprīlis

Par ko ir stāsts

Tiem, kas zina un īpaši tiem, kas nezina...Esmu devusies piedzīvot pasauli!:) Un radās man tāda doma- vieglāk būtu izveidot tā saucamo Blogu, lai nav jāpavada garas stundas rakstot vēstules visiem, kas grib zināt kā man iet. Un te nu es esmu!!!!:) Jau iepriekš atvainojos savām draudzenēm skolotājām (Laurai un Egijai) par gramatikas kļūdām, nepareizi sastādītiem teikumiem un svešvalodas piejaukumiem manos nākošajos (un arī šajā) literārajos savārstījumos.
Sēžu vienā mazā Prāgas bārā, kas atrodas blakus vietai, kur dzīvoju un, kas kļuvis jau par manējo!:)Bārmenis mani pazīst un sveicina...bet nepārprotiet. Tas tāpēc, ka nāku te katru dienu bezvadu internetu izmantot!:)
Noteikti ir kāds, ka šo lasa (iespējams kļūdas pēc vai "aiz neko darīt") un brīnās, ko es daru Prāgā!
Atbraucu pirms nedēļas uz apmācību darbam tūrisma firmā (starp citu, darbu arī dabūju)!!!Līgumu cieši pie sirds piespiedusi, priecājos par dzīvi!:) Mācības bija garas un grūtas- ilgas stundas, daudz informācijas, daudz jaunu iespaidu un interesantu cilvēku. Negulētas stundas, protams, nemaz nepalīdzēja mundrumu uzturēt!:)hahaha....visiem, kam esmu un neesmu stāstījusi, darbs, ko darīšu izklausījās pēc sapņu darba pirmo reizi, kad par to dzirdēju. Un vislabākais ir tas, ka tāds tas šķiet vēl joprojām.:)Pirmais brauciens (kopā ar pieredzējušu līderi) sāksies nākoš sestdien 11.aprīlī Vīnē. Saucas "Ceļš uz Budapeštu". No Vīnes došos uz Bratislavu, tad uz Českij Krumlov (nav ne jausmas, kā tā vieta saucas latviski), Prāgu, Tatriem (pāris dienas kalnos, svaigā gaisā un ar skaistiem skatiem:) ) un visbeidzot uz Budapeštu. Pēc pirmā mācību brauciena došos tādā pašā braucienā, bet nu jau viena un kā līdere. Mazliet bailīgi, bet nevaru vien sagaidīt! Un pēc tā nāk piedzīvojums, ko nevaru vien sagaidīt un par ko nespēju vien beigt priecāties- brauciens uz Balkāniem. 15 dienas vietā par kuru man visai maza nojausma un priekšzināšanas (būs laikam nākošā nedēļa jāpavada lasot, mācoties un meklējot informāciju), bet, kas man šķiet visnotaļ interesanta.

Tas tā apmēram par tuvākajiem nākotnes plāniem...principā gribēju tikai iesakt rakstīt, lai ir iemesls turpināt!:)
Ceru, ka kādam tas liksies gana interesanti!

ja kādam ir interese varat paskatīties www.intrepidtravel.com mājaslapu. Tas ir darbs, ko darīšu!:)

3 komentāri:

  1. Ha,Protams, es visu šo bij palaidis garām, - nu Tavu pasaulblandonību,bet forši ka dalies iespaidiem!

    AtbildētDzēst
  2. Labais! Forsi, ka raksti, un lai viss izdodas!

    AtbildētDzēst
  3. Esu bijis Balkānos dažās vietās līdz padomju sabrukumam.Interesanti, ko pamanīsi?

    AtbildētDzēst