ceturtdiena, 2009. gada 9. aprīlis

Pēdējā diena Krakovā

Pēdējās pāris stundas Krakovā...mazliet skumji,jo satikti tik daudz jauni, interesanti cilvēki, bet tajā pašā laikā nevaru sagaidīt brīdi, kad došos tālāk. Mana jaunā dzīve un piedzīvojumi sākas pēc 2 dienām!:)
Krakova ir lieliska pilsēta- skaista vecpilsēta, iespaidīga arhitektūra, brīnišķīga pastaiga gar Danubes upi. Un satriecoši kebabi!:)
Es vienmēr esmu domājusi, ka tas vai tev patīk un paliek atmiņā kāda konkrēta vieta, ir atkarīgs no cilvēkiem, ko satiec. Krakova noteikti paliks atmiņā! Kazimiers jeb ebreju rajons Krakovā pavisam noteikti ir mana šī brīža iecienītākā vieta šeit. Mazās kafejnīcas, terases, tirgus laukums Kazimiers centrā un vietējie cilvēki ar bohēmisku piesitienu!Pat fakts, ka piedzēries poļu bezpajumtnieks lamāja mani trīsstāvīgiem vārdiem tikai tāpēc, ka biju kopā ar angliski runājošiem cilvēkiem, nemaina manas izjūtas par šo vietu. Tas pat varbūt piedeva tādu īstās dzīves piegaršu manai saulainajai pēcpusdienai Krakovas ielās!:)
Priecē sajūta, ka šeit atgriezīšos un zināšu mazās sānu ieliņas, interesantus stāstu, pagalmu, kur tika filmēta filma "Shindlers list" un pārējie mazie sīkumi....
Un tagad...somu plecos un autobuss uz Vīni un manu jauno dzīvi:)hahaha...nevaru vien sagaidīt!

3 komentāri:

  1. prieks ,ka tev iet labi. gustavs iedeva tavu adresi,kad buus iespeeja lasiishu tavus piedziivojumus.guntars getebvorgaa.

    AtbildētDzēst
  2. Veiksmi turpmāk un turpini visu sīki aprakstīt!

    AtbildētDzēst
  3. es pat nesaprotu, kā labāk savu prieku te izlikt vārdos...
    Jūtu, ka tev neiet tā vienkārši forši, jo tas prieks staro no katra burtiņa un katras atstarpītes. Tas dara mani vēl līksmāku:))

    Buč!
    Zane

    AtbildētDzēst